Què impulsa el curt: "SANT BOI RESPIRA UN ALTRE AIRE"

VEURE EL TRAILER DE SANT BOI RESPIRA UN ALTRE AIRE


CLICA EN LA IMATGE PER DESCARREGAR LA TEVA ENTRADA
3 ÚNICS DIES DE PROJECCIÓ 6, 7 I 8 DE DESEMBRE, 2018. Cinemes Can Castellet de Sant Boi


JA PODEU DESCARREGAR LA VOSTRA ENTRADA CLICANT A SOBRE DE LA IMATGE PER IMPRIMIR-LA O GUARDAR-LA AL VOSTRE MÒBIL.

Dia 6: De 20 a 21 hores ( Sessions cada 30 min. )
Dia 7: De 17 a 21 hores ( Sessions cada 30 min. )
Dia 8: De 17 a 21 hores ( Sessions cada 30 min. )

La sessió de les 17 hores dels dies 7 i 8 estarà presentada pel director de cinema  José Luis López on parlarà sobre anècdotes del rodatge i detalls interessants.

VISITA EL NOSTRE FACEBOOK



Què impulsa el curt: "SANT BOI RESPIRA UN ALTRE AIRE" 

1.- DESCURAR ALLÒ QUE TENIM A PROP.

És habitual que parem atenció en el més llunyà o el que tenen altres i descurem el que tenim a casa.

Dins dels meus records hi ha un de molt especial i curiós, que jo pensava que era exclusivament patrimoni meu, però durant les entrevistes prèvies per desenvolupar el curtmetratge vaig adonar-me de què no és així. Tots els participants van coincidir en el meu mateix record i sentiment.

Els santboians quan marxem de vacances a l'estiu, en tornar al cap d'uns dies i creuar el pont, quan tenim davant nostre l'eskyline de la ciutat, un skyline molt característic amb el riu, l'església de sant Baldiri i la muntanya de Sant Ramon al fons coronada per la seva ermita ens ve al cap la mateixa frase "Ja estic a casa"

De vegades és necessari allunyar-se de la teva realitat quotidiana per redescobrir allò que veritablement estimes i que t'arrela al teu territori. Un sentiment?

2.- EL CONCEPTE DE LA FAMÍLIA

A més a més sempre m'ha agradat reflexionar sobre el concepte de la família. En el seu significat més extens.

Pertanyem a moltes famílies i de molts tipus. La família dels amics, la de la feina, la veïnal, la nostra pròpia. I vaig pensar: Ara és el moment, traguem profit!

3.- ESTRUCTURA DE FICCIÓ amb narració DOCUMENTAL

I això és el que he fet. Fent servir una estructura i estètica de ficció i treballant com un documental hem treballat de valent amb els protagonistes. Persones que mai havien fet interpretació, han descobert una nova faceta d'ells mateixos. I he de reconèixer que estic molt orgullós de tots ells i convençut que sorprendran els espectadors
Ara només toca veure el curtmetratge i extreure les vostres pròpies conclusions.

Us convido que així sigui i ens acompanyeu el pròxim 6 de desembre a les 20 hores a la sessió inaugural que finalitzarà amb una bobina de presses falses molt divertides i que no tenen pèrdua.


Comentarios

Entradas populares de este blog

El Reloj de Paula "Una reflexión sobre el duelo"

¡Estrenamos nueva web! - joseluisfilmmaker.com

DIRECTOR'S BIO / BIOGRAFÍA DEL DIRECTOR